Automilan Sp. z o.o. S.K.
ul. Boska 12 lok. 23, 05-800 Pruszkw
tel. Artur 508 808 108, Mariusz 508 808 908
email: office@automilan.pl

TRACTORS TRAILERS TRUCKS CARS PARTS OTHERS
 ABOUT US
 TERMS OF COOPERATION
 LEASING
 OUR LOCATION
 CONTACT






Newsletter Automilan

Aby otrzymywa najnowsze oferty drog mailow wystarczy w okienku poniej wpisa Pastwa adres e-mail.


Trailers

CHŁODNIA

VIN number

Offer ID

2/Wynajem

Manufactured

2014

Gearbox


biegw

Axles, tires

Suspension front

Suspension rear

Tires front

385 / 65 R22.5 100%  

Tires rear

385 / 65 R22.5 100%  

Additional axle

385 / 65 R22.5 100%  

Lift axle

Torsion axle

Additional informations

ABS

ADR

Air-condition

Stationary air-condition

Tipper hydraulics

Mega

Pump / compressor

PTO shaft

Vehicle damaged

no

Parking heater

Diff - lock

Central lubrication system

Fridge

Electric windows

Electric mirrors

Electric sunroof


Offer visited 5739 times

Net price

0 PLN

0

+48 508-808-108 Artur Kobia
+48 508-808-908 Mariusz Dworakowski

Description


HŁODNIE KRONE Przed podjęciem decyzji o zakupie œrodka transportu do swojej firmy, klient ma możliwoœć wynajmu i sprawdzenie: kontrahenta, towaru, wypłacalnoœci i opłacalnoœci. Nowo powstałe firmy często borykajš się z problemami finansowania taboru przez firmy leasingowe ze względu na brak obrotów. Wychodzšc naprzeciw Państwa oczekiwaniom firma Automilan proponuje i poleca dzierżawę naczepy Firma Automilan (dzierżawca) pokrywa koszty: •Ubezpieczenia OC i AC, •Podatku drogowego, oraz •Zapewnia dobry stan opon, sprawny układ hamulcowy i dobry stan techniczny pojazdu. Najemca po wyborze pojazdu ponosi opłaty z tytułu: •Czynsz za dzierżawę pojazdu za dany okres, •Kaucji za dany pojazd, •Bieżšcej eksploatacji. Zapraszamy do zapoznania się z naszš ofertš!!! SPECYFIKACJA Trzyosiowa naczepa furgon izotermiczny KRONE Cool Liner SD Steel Rodzaj nadwozia - naczepa standardowa Dane techniczne - dopuszczalna masa całkowita (techn.) - 36.000 kg - dopuszczalne obciazenie agregatu osiowego - 27.000 kg - dopuszczalny nacisk na siodło ciagnika - 12.000 kg - wymiary skrzyni ładunkowej w swietle - 13.310 x 2.465 mm - grubosc scian bocznych 60 mm Wysokosci - wysokosc siodła - 1.150 mm - wysokosc wewnatrz - 2.650 mm - wysokosc całkowita - 4.015 mm Podwozie - konstrukcja spawana, podłuznice dwuteowe centralne i srodkowe z poprzecznicami, bez ramy zewnetrznej i wsporników - sworzen królewski 2-calowy jednopozycyjny, zderzak tylni zgodny z normami EWG, zderzaki boczne składane białe ewent. zastapione klapami kosza na palety - podpory 2x12 ton o ograniczonej obsłudze ze stopami(producent JOST), obsługa z prawej strony - wysuwana drabinka z tyłu Osie/agregat osiowy - osie SAF hamulce tarczowe ET120(o ograniczonym serwisie) zawieszenie pneumatyczne SAF - srednica tarczy 430 mm - zawór poziomowania skrzyni ładunkowej do rampy,rozstaw osi 2 x 1.310 mm, centrowanie na otworze srodkowym - os podnoszona Ogumienie - 6 x 385/65 R 22,5 marka Fulda - koło zapasowe - kosz na koło zapasowe, nadkola z tworzywa sztucznego - czarne, chlapacze przy kołach trzeciej osi - dodatkowy kosz na koło dla koła - do ciagnika - chlapacz wzdłuz kół Układ hamulcowy - dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczna regulacja siły hamowania w zaleznosci od obciazenia naczepy, hamulec postojowy z akumulatorem sprezynowym, dwa kliny pod koła, przyłacza hamulców z przodu ok. 350 mm powyzej platformy - układ EBS 2S/2M, 2 sensory na jednej osi - producent układu WABCa - EBS-Modulator z elektronicznym systemem stabilizacji jazdy - Naczepa moze byc ciagniona tylko przez ciagnik wyposazony w co najmniej układ ABS! Układ elektryczny - 24 voltowa instalacja, 2 gniazda 7-polowe zgodne z norma DIN ISO 1185 i 3731 - dodatkowe gniazdo 15-polowe- dwa swiatła tylne wielofunkcyjne, przyłacza elektryczne ok. 300 mm powyzej platformy, 2 swiatła obrysowe nawysiegnikach gumowych, boczne swiatła wyrózniajace w wykonaniu diodowym Podłoga - podłoga alu typu Low-Noise, jako wanna, kompletnie zespawana i klejona Nadwozie - Nadwozie Cool Liner (Duoplex Steel) Dach - panele typu sandwich ze stalowa warstwa wierzchnia, wpuszczona pusta rura do czujnika temperatury, lampy dachowe, drzwiowy wyłacznik oswietlenia - plandeka dachowa dla optymalnego rozprowadzania powietrza Sciana przednia - panele typu sandwich ze wzmocnieniem, wewnatrz alu profile dystansowe dla lepszego obiegu powietrza, sciana od wewnatrz z blacha o grubosci 5 mm - sciana przednia zwycieciem pasujacym do agregatów Carrier i Thermo King Sciany boczne - panele stalowe jednolite typu sandwich z zewnatrz lakierowane od wewnatrz z warstwa PVC, wewnatrz wykonczone listwa aluminiowa o wys. 300 mm bocznie Drzwi tylne - drzwi dwuskrzydłowe w zwartym wykonaniu, 3 szt. zawiasów V2A na drzwi, szybkowymienne uszczelnienia, zamki na zewnatrz, wygodne zabezpieczenie otwartch drzwi za pomoca linki - podwójne rygle drzwi Wyposazenie - 2 stabilne odboje gumowe + profil Delta + tablice wyrózniajace - zbiornik na paliwo z tworzywa na ok. 240 I. - kosz na 36 europalet - skrzynka narzedziowa szt. - 1 - klapa wentlacyjna z przodu - klapa wentylacyjna z tyłu - dzwignia do obsługi klap wentylacyjnych - tyczki rozporowe z gumowymi stopami szt. - 2 Agregat - agregat chłodniczy Thermo King SLX 300e 30 diesel - drukarka Certyfikat - certyfikat ATP-FRC polski Lakierowanie - białe boczne tasmy wyrózniajace i zółty kontur dookoła sciany tylnej wg normy ECE-R48 - srutowanie, fosfatyzacja, zanurzeniowe gruntowanie elektro-kataforetyczne KTL, lakierowanie farbami proszkowymi w całkowicie automatycznych kabinach lakierniczych PLUS PULVER - podwozie - RAL 9005 czarny - nadwozie - RAL 9010 biały - felgi srebrny naturalny - zderzak tylni, boczny, profil zamykajacy - biały * Fabryka zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian technicznych.




back to list of offers

trucks, tractor trucks, trailers, cars, spare parts