Automilan Sp. z o.o. S.K.
ul. Boska 12 lok. 23, 05-800 Pruszkw
tel. Artur 508 808 108, Mariusz 508 808 908
email: office@automilan.pl

CIGNIKI NACZEPY CIʯARWKI OSOBOWE CZʌCI INNE
 O FIRMIE
 WARUNKI WSPӣPRACY
 LEASING - KREDYT
 DOJAZD
 KONTAKT

POJAZDY DO
WYNAJCIA

Newsletter Automilan

Aby otrzymywa najnowsze oferty drog mailow wystarczy w okienku poniej wpisa Pastwa adres e-mail.


Pojazdy do wynajmu do wynajmu

CHŁODNIA

Numer oferty

2/Wynajem

Numer VIN

Status

sprzedany

Rok produkcji

2014

Skrzynia biegw


biegw

Osie, opony

Zawieszenie kabiny przd

Zawieszenie kabiny ty

Opony przd

100%  

Opony ty

100%  

Dodatkowa o

100%  

Podnoszona o

O skrtna

Dodatkowe informacje

ABS

ADR

Klimatyzacja

Klimatyzacja postojowa

Hydraulika do wywrotu

Mega

Pompa / kompresor

Dodatkowy napd (pto)

Pojazd uszkodzony

nie

Ogrzewanie postojowe

Blokada mostu

Centralne smarowanie

Lodwka

Elektryczne szyby

Elektryczne lusterka

Elektryczny szyberdach


Wywietle oferty: 5736

Cena netto

4.500 PLN

1.052

+48 508-808-108 Artur Kobia
+48 508-808-908 Mariusz Dworakowski

Opis


HŁODNIE KRONE
Przed podjęciem decyzji o zakupie œrodka transportu do swojej firmy, klient ma możliwoœć wynajmu i sprawdzenie: kontrahenta, towaru, wypłacalnoœci i opłacalnoœci.
Nowo powstałe firmy często borykajš się z problemami finansowania taboru przez firmy leasingowe ze względu na brak obrotów.
Wychodzšc naprzeciw Państwa oczekiwaniom firma Automilan proponuje i poleca dzierżawę naczepy
Firma Automilan (dzierżawca) pokrywa koszty:
•Ubezpieczenia OC i AC,
•Podatku drogowego,

oraz

•Zapewnia dobry stan opon, sprawny układ hamulcowy i dobry stan techniczny pojazdu.
Najemca po wyborze pojazdu ponosi opłaty z tytułu:
•Czynsz za dzierżawę pojazdu za dany okres,
•Kaucji za dany pojazd,
•Bieżšcej eksploatacji.
Zapraszamy do zapoznania się z naszš ofertš!!!

SPECYFIKACJA

Trzyosiowa naczepa furgon izotermiczny KRONE Cool Liner SD Steel
Rodzaj nadwozia
- naczepa standardowa
Dane techniczne
- dopuszczalna masa całkowita (techn.) - 36.000 kg
- dopuszczalne obciazenie agregatu osiowego - 27.000 kg
- dopuszczalny nacisk na siodło ciagnika - 12.000 kg
- wymiary skrzyni ładunkowej w swietle - 13.310 x 2.465 mm
- grubosc scian bocznych 60 mm
Wysokosci
- wysokosc siodła - 1.150 mm
- wysokosc wewnatrz - 2.650 mm
- wysokosc całkowita - 4.015 mm
Podwozie
- konstrukcja spawana, podłuznice dwuteowe centralne i srodkowe z poprzecznicami, bez ramy
zewnetrznej i wsporników
- sworzen królewski 2-calowy jednopozycyjny, zderzak tylni zgodny z normami EWG, zderzaki boczne
składane białe
ewent. zastapione klapami kosza na palety
- podpory 2x12 ton o ograniczonej obsłudze ze stopami(producent JOST), obsługa z prawej strony
- wysuwana drabinka z tyłu
Osie/agregat osiowy
- osie SAF hamulce tarczowe ET120(o ograniczonym serwisie) zawieszenie pneumatyczne SAF
- srednica tarczy 430 mm
- zawór poziomowania skrzyni ładunkowej do rampy,rozstaw osi 2 x 1.310 mm, centrowanie na
otworze srodkowym
- os podnoszona
Ogumienie
- 6 x 385/65 R 22,5 marka Fulda
- koło zapasowe
- kosz na koło zapasowe, nadkola z tworzywa sztucznego - czarne, chlapacze przy kołach trzeciej osi
- dodatkowy kosz na koło dla koła - do ciagnika
- chlapacz wzdłuz kół
Układ hamulcowy
- dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczna regulacja siły hamowania w zaleznosci od
obciazenia naczepy, hamulec
postojowy z akumulatorem sprezynowym, dwa kliny pod koła, przyłacza hamulców z przodu ok. 350
mm powyzej platformy
- układ EBS 2S/2M, 2 sensory na jednej osi
- producent układu WABCa
- EBS-Modulator z elektronicznym systemem stabilizacji jazdy
- Naczepa moze byc ciagniona tylko przez ciagnik wyposazony w co najmniej układ ABS!
Układ elektryczny
- 24 voltowa instalacja, 2 gniazda 7-polowe zgodne z norma DIN ISO 1185 i 3731
- dodatkowe gniazdo 15-polowe- dwa swiatła tylne wielofunkcyjne, przyłacza elektryczne ok. 300 mm
powyzej platformy, 2 swiatła obrysowe nawysiegnikach gumowych, boczne swiatła wyrózniajace w
wykonaniu diodowym
Podłoga
- podłoga alu typu Low-Noise, jako wanna, kompletnie zespawana i klejona
Nadwozie
- Nadwozie Cool Liner (Duoplex Steel)
Dach
- panele typu sandwich ze stalowa warstwa wierzchnia, wpuszczona pusta rura do czujnika
temperatury, lampy dachowe,
drzwiowy wyłacznik oswietlenia
- plandeka dachowa dla optymalnego rozprowadzania powietrza
Sciana przednia
- panele typu sandwich ze wzmocnieniem, wewnatrz alu profile dystansowe dla lepszego obiegu
powietrza, sciana od
wewnatrz z blacha o grubosci 5 mm
- sciana przednia zwycieciem pasujacym do agregatów Carrier i Thermo King
Sciany boczne
- panele stalowe jednolite typu sandwich z zewnatrz lakierowane od wewnatrz z warstwa PVC,
wewnatrz wykonczone listwa
aluminiowa o wys. 300 mm bocznie
Drzwi tylne
- drzwi dwuskrzydłowe w zwartym wykonaniu, 3 szt. zawiasów V2A na drzwi, szybkowymienne
uszczelnienia, zamki na
zewnatrz, wygodne zabezpieczenie otwartch drzwi za pomoca linki
- podwójne rygle drzwi
Wyposazenie
- 2 stabilne odboje gumowe + profil Delta + tablice wyrózniajace
- zbiornik na paliwo z tworzywa na ok. 240 I.
- kosz na 36 europalet
- skrzynka narzedziowa szt. - 1
- klapa wentlacyjna z przodu
- klapa wentylacyjna z tyłu
- dzwignia do obsługi klap wentylacyjnych
- tyczki rozporowe z gumowymi stopami szt. - 2
Agregat
- agregat chłodniczy Thermo King SLX 300e 30 diesel
- drukarka
Certyfikat
- certyfikat ATP-FRC polski
Lakierowanie
- białe boczne tasmy wyrózniajace i zółty kontur dookoła sciany tylnej wg normy ECE-R48
- srutowanie, fosfatyzacja, zanurzeniowe gruntowanie elektro-kataforetyczne KTL, lakierowanie
farbami proszkowymi w
całkowicie automatycznych kabinach lakierniczych PLUS PULVER
- podwozie - RAL 9005 czarny
- nadwozie - RAL 9010 biały
- felgi srebrny naturalny
- zderzak tylni, boczny, profil zamykajacy - biały
* Fabryka zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian technicznych.





powrt do katalogu

ciarwki, naczepy, przyczepy, samochody osobowe, czci samochodowe